Usein kysyttyjä kysymyksiä

Tästä löydät nopeasti vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

1. KUINKA PHOTO BOOTH TOIMII?

Kuvaus:
Jokainen valokuva-automaatti toimii itsenäisesti, Photo Booth kuvausta ohjataan kosketusnäytöllä ja ohjelmisto kuvaa sinut automaattisesti 3-6 kertaa,
jonka aikana näet kuvausohjeet sekä itsesi livekuvana näytöltä. Kuvat tulostuvat heti kuvan ottamisen jälkeen kahtena 5cm x 15cm kuvaliuskana tai 10x15cm valokuvina.
Lisäpalveluna on mahdollista tulostaa kuvat myös muovikortille tai hauskaksi Flip Book -kuvasarjaksi.

Kuvat diginä:
Kuvat voidaan lähettää reaaliaikaisesti sosiaaliseen mediaan, tai sähköpostiin valokuvakopista erillään olevalla tabletilla (lisäpalvelu).

Henkilökunta:
Palveluihimme kuuluu aina ammattimainen henkilökuntamme joka pitää huolen vieraistasi ja toimii myös osana promoottoritiimiä.
Henkilökuntamme pitää huolen vieraidesi viihtyvyydestä, kuvauksien sujuvuudesta, teknisistä toimenpiteistä sekä tarvittaessa jakaa kuvat sosiaaliseen mediaan.

2. MIKÄ ON HASHTAG BOOTH - INSTAGRAM PRINTTERI?

Hashtag Booth on jokaisen mukana kulkeva Photo Booth! Instagram printteri on sosiaalista mediaa käyttävä tulostusautomaatti, joka printtaa vieraidesi kuvat reaaliajassa Instragramista tai Twitteristä.
Instagram printterin kuvat suunnitellaan myös haluamallasi tavalla yrityksesi logoilla varustettuna.

Instagram printterin ominaisuudet on myös mahdollista yhdistää jokaiseen Photo Booth -automaattiin, jolloin yhdessä ulkoasussa on kaksi erittäin tehokasta ja hauskaa tapaa markkinoida yritystäsi!

3. MITEN VARAAN PALVELUN JA MITEN SAAN TARJOUKSEN?

Olemme suunnitelleet nettisivumme helpottaaksemme sinun työtäsi tapahtuman suunnittelussa ja sen budjetoinnissa, olet sitten järjestämässä oman yrityksesi markkinointitapahtumaa tai olet osana suurempaa tapahtumatuotantotiimiä. Varaus on nopeaa ja helppoa, tarjousta ei tarvitse odotella vaan saat sen HETI sellaisena pakettina kuin itse haluat!
Verkkokaupastamme näet vapaana olevat päivät, käytettävissä olevat valokuva-automaatit sekä hinnat kaikille tarjolla oleville palveluille.
Valittavissa on Photo Booth -valmispaketit jotka sisältävät kaiken tarvittavan, tai halutessasi voit kasata oman paketin tarpeidesi mukaisesti.
Useat automaattimme mahdollistavat sinua tekemään budjettiin sopivan tarjouksen itsellesi tai asiakkaallesi helposti ja yksinkertaisesti ilman sitoumusta!
Voit tallentaa tarjouksen sähköiseen muotoon, tai tulostaa sen paperisena ja näin toimittaa kaiken tarpeellisen tiedon tiimillesi tai kolmannelle osapuolelle jolle itse lasket tarjousta.

Pyydämme sinua vahvistamaan tilauksesi seitsemän päivän kuluessa tarjouksen vastaanottamisesta, varaus astuu voimaan vahvistettuasi tarjouksen kirjallisesti sähköpostilla osoitteeseen info@thephotobooth.fi

4. MITEN TOIMIA JOS KALENTERI NÄYTTÄÄ VARATTUA?

Tarjolla on vaihtoehtoisesti muita valokuva-automaatteja, ota meihin yhteyttä jos kaikki automaatit näyttää varattua haluamallesi ajankohdalle niin katsotaan kuinka voimme palvella sinua.
Järjestelmämme varaa automaattisesti kalenterista tietyn ajan matkoihin, automaatin kasaamiseen sekä purkamiseen, joten mahdollisesti useampi keikka peräkkäin saman kaupungin sisällä voi kuitenkin onnistua.

5. TARVITSENKO LISÄPALVELUITA?

Et välttämättä, palvelumme sisältävät jo kaiken tarvittavan hauskanpitoon ja yrityksesi markkinointiin! Paketit sisältävät kuvatulosteiden, sekä kosketusnäytön brändäyksen,
kuvapohjan suunnittelun, rekvisiittaa sekä ammattimaisen henkilökuntamme joka pitää huolen vieraistasi. Lisäpalveluita tarvitset vain jos sivuiltamme ei löydy sinulle jo
valmiiksi kasattua pakettia, esim. jos tapahtumasi on pitkäkestoinen, haluat tapahtumaasi brändätyn automaatin, kuvien jakamisen someen, valokuvaajan, tai lisäpromoottorin.

6. MILLOIN JA MITEN AUTOMAATTI TOIMITETAAN?

Automaatit toimitetaan sovitusti asiakkaan kanssa, joissain tapauksissa jo tapahtumaa edeltävänä päivänä, yleisemmin kuitenkin samana päivänä
viimeistään tuntia ennen tapahtuman alkua. Automaatin paikka tapahtumapaikalle suunnitellaan asiakkaan kanssa hyvissä ajoin ennen tapahtumaa.
Automaatteja on neljä erilaista ja niiden koot vaihtelevat, joten varmasti löydät palveluistamme sinulle sopivan kokoisen.
Tapahtumaa suunniteltaessa voit tutustua automaattien teknisiin tietoihin ja kysyä tarvittaessa meiltä apua suunnitteluun.

7. KUINKA MONTA PRINTTIÄ PAKETTI SISÄLTÄÄ?

Jokaiseen pakettiin kuuluu rajaton määrä yrityksesi logoilla olevia valokuvia, kuvat tulostuvat asiakkaalle heti ja ne voidaan myös lähettää reaaliaikaisesti
sosiaaliseen mediaan tai sähköpostiin valokuvakopista erillään olevalla tabletilla. Näin yrityksesi “käyntikortti” on varmasti siinä muodossa että asiakkaasi ei sitä
halua hukata ja sosiaalisen median välityksellä myös ystävät näkevät mainoksesi!

8. VOIKO AUTOMAATIN BRÄNDÄTÄ?

Meillä on kaksi Photo Boothia jotka voi brändätä kosketusnäytön ja printtien lisäksi myös ulkoisesti (lisäpalvelu). Automaatit voidaan brändätä toimittamistanne valmiista
markkinointimateriaaleista, tai suunnittelemme ja toteutamme sen halutessasi kokonaisuudessaan alusta loppuun.
Black Pearl Photo Booth – Valokuvauskoppi, sekä Black Booth – Open Air Photo Booth on brändättävissä kolmesta eri kohdasta haluamallasi tavalla,
tämä takaa että vieraasi näkevät yrityksesi viestin jo ennen kuvaukseen tulemista.

Myös Instagram printteri on mahdollista brändätä kummaltakin sivulta tapahtumasi teeman mukaisesti.

OTA YHTEYTTÄ

info@thephotobooth.fi
Puh. 044 244 3370

Photo Booth Finland Oy

Y-tunnus: 2700979-3

Yhteyshenkilö

Jarno Lindén
Valokuvaaja